Tag: date personale

Cum pot folosi aplicatia Raiffeisen Smart Mobile pe alt telefon?

"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.

Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.

De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.

Clientii BRD reclama ca banca le blocheaza conturile fara sa-i anunte

Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.

ING mi-a blocat contul pentru neactualizarea datelor personale. Ce pot sa fac?

Contul meu a fost blocat datorită faptului ca nu am actualizat datele personale la timp. Am sunat la banca și am cerut sa mi se facă actualizarea datelor pe baza de pașaport datorită faptelor ca nu sunt in Ro și îmi este dificil sa îmi fac de aici buletinul.

Probleme la platile cu cardurile Visa ale ING prin Revolut

ING a anuntat ca are probleme cu platile efectuate de clientii sai cu carduri Visa folosite in aplicatia Revolut, care au fost procesate de doua ori.

Bancile isi ameninta clientii cu inchiderea conturilor daca nu-si actualizeaza datele personale

Unele banci, precum BCR si Raiffeisen, isi etaleaza in continuare pozitia de forta, abuziva, in relatia cu clientii, pe care-i ameninta cu inchiderea conturilor daca nu se prezinta la sucursale pentru a-si actualiza datele personale.

O relatia normala banca-client nu ar trebui sa implice amenintari si masuri radicale pentru neindeplinirea unor cerinte legale si contractuale.

S-au inmultit reclamatiile la Biroul de Credit: cum va puteti sterge restantele, in cazul raportarii ilegale

Cei care au avut restante la credite si au fost raportati la Biroul de Credit fara sa fie anuntati in prealabil sau daca inscrierea datelor a fost facuta gresit pot cere bancilor sau IFN-urilor sa le stearga respectivele inregistrari, pentru a putea obtine un nou imprumut, iar in cazul unui refuz se pot adresa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor Personale (ANSPDP).

Stergerea restantelor din Biroul de Credit a devenit o afacere in care sunt implicate chiar si persoane din banci

Cei peste 650.000 de romani aflati in baza de date a Biroului de Credit cu restante de peste 30 de zile la plata ratelor la creditele luate de la 31 de banci si 34 de IFN-uri au devenit tinta afaceristilor, printre care s-au strecurat chiar si oameni care lucreaza in banci.